سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترینْ مردانگی، نگهداشتِ دوستی است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :31
بازدید دیروز :1
کل بازدید :41695
تعداد کل یاداشته ها : 35
103/2/11
8:15 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
مهسا قاسم پور[0]

خبر مایه

 

طراحی خاص و شگفت انگیز دعوتنامه هواوی

در طراحی همواره عنصر نوآوری بسیار حائز اهمیت بوده است. در همین راستا ایجاد طراحی های خلاقانه امری بسیار مهم به حساب می‌آید. شرکت هواوی در آینده نزدیک گوشی هوشمند نوا 6 5G خود را معرفی خواهد کرد و هم اکنون اقدام به ارسال دعوتنامه جذاب و اسرارآمیزی برای حضور افراد در مراسم رونمایی این گوشی کرده است. برای این که بتوان شاهد معرفی گوشی جدید هواوی در رویداد بود، باید دعوت‌نامه داشت و به نظر می‌رسد غول تکنولوژی چین هم اکنون اقدام به ارسال این دعوتنامه‌های خاص کرده است. همانطور که در تصویر هم مشاهده می‌کنید، این دعوت‌نامه شامل یک معمای دو بخشی است. در حالت عادی یک مقوای سفید و یک مورد تقریبا شفاف، اما مشکی رنگ وجود دارد. در ادامه باید مقوای سفید را روی مشکی قرار دهید تا سه کلمه را مشاهده کنید.

طراحی خاص و شگفت انگیز دعوتنامه هواوی

اولین کلمه Nova بوده و پس از آن هم اشاره‌ای به 5G و دوربین جلو جدید شده است. البته نیازی هم به اعلام جزئیات در دعوتنامه نبود، زیرا خبرهای زیادی که منتشر شده‌اند به خوبی نشان می‌دهند هواوی قصد معرفی نوا 6 را دارد و این دستگاه از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد و دارای سنسور سلفی جدید است. این طراحی خاص و معماگونه جلوه خاصی به این مراسم معرفی گوشی داده است که مخاطبین رو درگیر خود خواهد کرد.

از اصلی ترین مواردی که در یک تبلیغات موفق باید در نظر گرفته شود این است که تبلیغات شما باید به نحوی مخاطب را با خود درگیر و همراه کند تا اثر و ماندگاری بالایی را در ذهن مخاطب داشته باشد. این موضوع از مواردی ست که هر طراح گرافیک می بایست در طراحی‌های خود حتما لحاظ نماید.

طراحی خاص و شگفت انگیز دعوتنامه هواوی

 


98/9/13::: 10:45 ص
نظر()